Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 14:26:34 +0200

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/12028 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Pilka küla, Metsatuka// Metsatuka 
tee// 10// 11// 13// 27// 5// 7// 9// Põllukaevu (tee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekti kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26881704>  (menetlus nr: 
300830), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister